All Posts Term: comunicare
2 post(s) found

Comunicarea la birou

Cu toate că organizaţiile fac eforturi vizibile pentru a îmbunătăţi comunicarea, numeroşi angajaţi se plâng în continuare de deficienţe în comunicare...

Unul din motive constă în faptul că mulţi consideră comunicarea o abilitate de la sine înțeleasă. De fapt toţi ştim să vorbim, nu-i aşa?!

Deși se organizează multe traininguri pe această temă, sentimentul comun al multor angajaţi e că nu sunt ascultaţi, că ceea ce spun nu e auzit şi luat în seamă. Pe de altă parte, managerii consideră că fac mari eforturi pentru a transmite mesajele conducerii către colegi astfel încât ele să fie bine înțelese.

Este comunicarea slabă sau mai degrabă astfel o percepem?

Cum sa comunici bine?

Toti comunicam. Si atunci de ce sa nu comunicam bine? Sunt mai multe avantaje in a comunica bine:

- iti imbunatateste dispozitia si bunastarea

- scade conflictul si stresul

- imbunatateste suportul social

- reduce ostilitatea si posibilitatea de a te imbolnavi

Catalin Zaharia
 Mind Master
 23  4811  01.05.2021
Lucia Manole
 Mind Master
 6  1358  08.07.2015
Mihaela Zaharia
 Mind Master
 5  2065  06.01.2020
Mind Master
 Mind Master
 2  1414  08.04.2016